Ayasofya Yı Kim Müzeye çevirdi

Ayasofya Fatih In Degil Ataturk Un Onun Icin Muzeye Cevirdi

Ayasofya Yi Camiden Muzeye Ceviren Ataturk Un Dehasidir

Ayasofya Yi Kim Muzeye Cevirdi Fotograf 1

16 50 itibarıyla başlayan toplantı yaklaşık 2 saat sürdü.

Ayasofya yı kim müzeye çevirdi. Tsk ya ait uçak libya daki kritik üsse ulaştı. Milyonlarca kişi ayasofya nın neden ne zaman müzeye çevrildiğini merak ediyor. 1934 te kimler müzeye çevirdi. Saray kabinesi akp li cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan başkanlığında toplandı.

1936 tarihli tapu. Akp li cumhurbaşkanı erdoğan ayasofya ile ilgili 1934 de kimler müzeye çevirdi. Yerin altında yatan yüzlerce milyon ecdada ve üstünde yaşayan 83 milyon vatandaşımıza karşı sorumluluğumuzun gereğini yerine getirmiş olmanın huzuru ve mutluluğu içindeyiz. Ayasofya mustafa kemal in emri ve bakanlar kurulu kararı ile 1935 yılında müzeye dönüştürüldü.

şimdi bu defter kayıp bulamıyorlar. Atatürk ayasofya camii ni akşam sofrasında müzeye çevirdi ben noktası virgülüne kadar bu defterin kopyasını aldım o zaman. Adeta hava köprüsü oluşturuldu. Reis türkiye yi biz idare ediyoruz ayasofya nın cami olmasına kimse karışamaz.

Ayasofya yı 1934 te kimler müzeye çevirdi. Kararnamedeki imza sahte iddiası öte yandan 24 kasım 1934 tarihinde ayasofya nın müzeye dönüştürüşmesine ilişkin bakanlar kurulu kararı ve karardaki atatürk imzasının sahte olduğu iddiası da yeniden gündeme geldi. şimdi de biz aslına rücu ettiriyoruz. Olay bu kadar basit dedi.

Bu konu altında ayasofya camii yi kimler müzeye çevirdi. Bir yanlışı biz düzeltiyoruz. Ayasofya yı kim müzeye çevirdi. Ayasofya yı yanlış bir kararla da olsa müzeye biz çevirmiştik onu yeniden camiye de biz döndürüyoruz.

Ayasofya mustafa kemal atatürk ün emri ve bakanlar kurulu kararı ile müzeye çevrilmiş ve 1 şubat 1935 de müze olarak yerli ve yabancı ziyaretçilere açılmıştır. 16 50 itibarıyla başlayan toplantı yaklaşık 2 saat sürdü. Bir yanlışı biz düzeltiyoruz. Cumhurbaşkanı tayyip erdoğan ayasofya yı yanlış bir kararla da olsa müzeye biz çevirdik diyerek yine biz camiye döndürüyoruz.

Ayasofya yı kim müzeye çevirdi. Böylelikle ayasofya yı insanlığın ortak mirasının bir parçası haline de getirmiştir dedi. Erdoğan bakanlar kurulu toplantısından sonra basın toplantısı düzenledi. Saray kabinesi akp li cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan başkanlığında toplandı.

Konu başlıkları 1 1987 yılında basılan islam mecmuasında ziyad ebüzziya ayasofya nın nasıl bir oldu bittiye getirilip osmanlı eserlerinin ve ibadethane kısmının bizanz müzesine nasıl çevrildiğini tüm gerçekliği ile aktarmış. Olay bu kadar basit diye konuştu.

Ayasofya Nasil Muze Oldu

Ayasofya Yi Kim Muzeye Cevirdi

Ayasofya Neden Muze Oldu Ayasofya Yi Kim Muze Yapti Takvim

Ayasofya Yi Kim Muzeye Cevirdi Youtube

Ayasofya Yi Kilise Yapamayinca Muzeye Cevirdiler Mustafa Senyurt

Ataturk Ayasofya Yi Neden Camiden Muzeye Cevirdi Onedio Com

Ataturk Neden Ayasofya Yi Muzeye Cevirdi Youtube

Ayasofya Nasil Muze Oldu

Ayasofya Camii Ni Ataturk Mu Kapatti Ataturk Un Imzasi Sahte Mi Belgelerle Gercek Tarih

Ataturk Ayasofya Yi Camiden Muzeye Cevirdi

Ayasofya Camii Yi Kimler Muzeye Cevirdi Internet Teknoloji Danismani

Ayasofya Cami Mi Olacak Ayasofya Ibadete Acilacak Mi

Erdogan Ayasofya Kiliseden Degil Muzeden Camiye Donusturuldu Sputnik Turkiye

Ayasofya Yi Kim Muzeye Cevirdi Fotograf 2

Ayasofya Yi Kim Muzeye Cevirdi Fotograf 5

Erdogan Ayasofya Yi 1934 Te Muzeye Kimler Cevirdi Biz Bir Yanlisi Duzeltiyoruz Diken

Ayasofya Yi Kim Muze Yapti Habernett Habernett

Erdogan Ayasofya Yi 1934 Te Muzeye Kimler Cevirdi Biz Bir Yanlisi Duzeltiyoruz Gazete Karinca